streda 14. augusta 2013

Ready to work

Aby som sem nepisal len depresivne vety. Nech nevyzeram, ze kazdy vecer stojim na lafrancony s kamenom okolo pasa a rozmyslam ci skocim. Ako mi raz jedna zenska ohodnotila  moj prvy blog slovami: Ty si poruseny to su najvacise sracky co som citala...

Tak potlacim v sebe city a troska opisem svoj tazky den. Mali sme dnes deadline, kazdy musel kodit ako drak. Rano bolo konecne super. Dokonca mi bola zima a lutoval som svoje oblecenie na styl idem k moru. V kancli sme nemali zapnutu klimu. Takze mi to nehucalo ako background music do mojich sluchatok. Ano daju sa dat nahlas ale ficat si poslednu dobu na lane del rey a pozerat sa na pohlady kolegov. Normalne taketo veci nepocuvam, ale kedze moje najlepsie obdobie zivota...

Neviem ci to bolo tymto pocasim alebo tym ze proste spavam 5 a pol hodiny, ale nechcelo sa mi nic. Po hodine by ste ma za monitorom nenasli. Vychutnaval som rannu cigaretku na dvore pohladom na bazen, kedy sa v nom konecne okupem. Takto to slo cely den. Robota sa mi pekne stackovala a ja som mal v pici. Nechapem ani ako som to stihol. No najviac ma dorazilo ked som po asi siedmej cigarete siel usilovne pracovat a vidim sefa na gauci. Neviem ci zaspal ale asi mu bolo dobre. Pracovna moralka na maxime. Takto sa u nas pracuje. Otvoril som fb a uplne som citil ako sa zo mna vytraca vsetka mudrost. Zrazu som chcel vediet ako sa kazdy ma a ako dovolenkoval.

Padla a ja prepracovany odchadzam.

2 komentáre:

  1. ja si myslim,ze ked raz vypadne internet na Slovensku,nase HDPstupne o 85%

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to dost mozne, ale clovek obcas potrebuje vypnut inak mu prepne :)

      Odstrániť