piatok 16. augusta 2013

What to do?

Na prechadze so psom, musi byt dlha, po tom co odpadla. Drzi dietu. Aspon chudnem s nou. Sanitka pri vchode. Panovy v aute prislo zle, taky postarsi asi z tepla. Presiel som popri nich a tak mi napadlo. Co ma clovek spravit v takej chvili? ma zastat vyvalit oci a ocumovat? stacilo mi pri pohlade na balkony. Rodinna vecera, sedlac ma kino. Dokonca som pocul pukat popcorn. Presiel som bez mihnutia oka tvariac sa, uz je o neho postarane, naco dalsi pohlad. Bolo mi to luto aspon z toho pana.

Na chvilku som sa otocil, zapadol som do masy. Citil som to. Nestastnik bol v poriadku. Sanitka odisla a sidlisko stichlo, lahlo popolom, ani zivej duse sa neukazalo. Tak som hodil ockom na najvacsiu herecku z vchodu, tiez sla so psom. Uvazujem ci ju budem stalkovat alebo sa poberiem. No cas je neuprosny a telefon zvonil v jednom kuse.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára